اهل ایران ها سالی چندبار به تعمیرگاه میروند؟
طی دو هفته قبل مشاجره شدیدی در میان ایساکو و سایپایدک تحت عنوان کمپانیهای سرویس ها بعد از فروش جمهوری اسلامی ایران خودرو و سایپا در گرفته و هریک از طرفین داعیه مینمایند خودشان جایگاه نخستین را در سرویس ها دستیابی کرده اند. سایپاییها با استناد به همایشی که خویش برگزار کرده اند، این داعیه را دارا هستند و جمهوری اسلامی ایران خودروییها نیز با دقت به اعلام داده های عددی اخیر کمپانی تفحص، خویش را مستحق تیتر اولین میدانند. شاید از پس همین ادعاها بود که رئیس مهندسی کمپانی استیناف نیز صاحبخانه رسانهها شد تا بگوید فرایند محاسبه تلاش کمپانیهای سرویس ها بعد از فروش چهگونه میباشد.
سعید تاجیک با اشاره به اینکه امتیاز کمپانیهای سرویس ها بعد از فروش، براساس چگونگی سرویس ها، سرعت و هزینه سرویس ها و همینطور حاصل کارایی رقم خورده میباشد، اذعان کرد: ۵۰ درصد امتیاز این موسسهها براساس نتیجه ها کوشش انتخاب میگردد کهاین قسمت مورد رضایتمندی مشتریان را شامل میشود. همینطور چگونگی سرویس ها سهم ۲۵ درصدی، سرعت سرویس ها سهم ۲۰ درصدی و هزینه سرویس ها نیز سهم ۵ درصدی را در امتیاز کمپانیهای ارائهدهنده سرویس ها بعد از فروش خودرو دارند.
تاجیک بابیان اینکه ترازو مراجعه مشتریان به کانال سرویس ها بعداز فروش ۶۶ درصد بیشتر از میانگین جهانی میباشد، تاکید کرد: یکی خطاها اساسی در شرایط ارائه سرویس ها به وسیله کمپانیهای خودروساز در نظارت سال ۹۱، نقص پناه قطعات یدکی و کمبود دراین مورد میباشد. این قابلیت و امکان وجود داراست که توده پناه قطعه به وسیله این موسسهها در حین سال ۹۱ به مقصود رقم خورده رسیده باشد، اما در واقع اجرای این طرح در بعضی ماهها با ژرف اندیشی یار بوده میباشد. او در عین اکنون تاکید کرد که تعداد تایید خودروها در نمایندگیهای مجاز کمپانیهای خودروساز در سال ۹۰ متساوی ۱۶.۵ خودرو به ازای هر نمایندگی بود کهاین رقم در سال ۹۱ به ۱۵ خودرو در روز رسید. همینطور هر خودروی اهل ایران هر ساله ۲.۵ جايگاه به نمایندگیهای مجاز کمپانیهای خودروساز مراجعه مینماید کهاین رقم در عالم ۱.۵ تا ۱.۷۵ رتبه میباشد. با دقت بهاین داده های عددی کمپانی تفحص، در صورتیکه تعداد خودروهای اکنون حاضر در سرزمین را حدود ۱۵ میلیون دستگاه بگیریم، اهل ایرانها مجموعاَ سالی ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار توشه به نمایندگیها و تعمیرگاهها مراجعه مینمایند.
منبع : yunusmechanic.ir
مقالات مشابه
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- تاثیر پیچ و مهره در مصرف سوخت خودرو
- مبل شویی پرند - قالیشویی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی