تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ مشارکت کاربران2021-12-21
تعامل در اینستاگرام یعنی چی؟ 24 راه افزایش نرخ تعامل اینستاگرام
درواقع شما با محاسبۀ نرخ تعامل میتوانید متوجه شوید که چه تعداد از فالوورهای شما از محتوای پیج شما رضایت دارند و با شما ارتباط برقرار کردهاند. تحقیقات نشان میدهد که پستهای اینستاگرام با کپشن جذابتر هستند و کاربران را تشویق میکنند تا زمان بیشتری را برای مشاهده پستهای خود صرف کنند. این یک مزیت با الگوریتم فعلی در نظر گرفته میشود، زیرا محتوایی را که تعامل زیادی دارد، در اولویت قرار میدهد.
سئو به طور فزاینده ای نقش مهمی در کمپین های بازاریابی ایفا می کند. همچنین استفاده از سئوی اینستاگرام برای کمک به افزایش نرخ تعامل بسیار مهم و ضروری است. همانطور که در بالا ذکر شد، کامنتها و ذخیرههای اینستاگرام اکنون مهمتر از همیشه هستند. با این حال، زمانی این کار را انجام دهید که برند شما جای پای محکمی در بازار دارد. اگر تازه کار هستید و هدف نهایی شما جلب توجه بیشتر به پست هایتان است، باید هشتگ های محبوب را انتخاب کنید. ارسال عکسهایی که شامل افراد میشود، یک راه عالی و آسان برای افزایش تعامل شماست.
«درآمد خوبی از فروش در کانال روبیکا به دست میآورم» یا «با تولید محتوا و تبلیغ در کانالم در روبیکا،... تبلیغات پولی مثل میانبری است که شما را مستقیماً به مشتریان هدف میرساند. اگر رویدادی در راه است، از افرادی که میخواهند ثبتنام کنند، بخواهید اطلاعات خود را بفرستند. البته فقط وقتی این کار را انجام دهید که واقعاً بهزودی مخاطب بتواند به آن دسترسی داشته باشد. این کار هیجان دوروبر محصول جدید را بیشتر میکند و مخاطبان در دایرکت احتمالاً سؤالات زیادی دربارهٔ آن خواهند داشت.
بعد از شات شدن، اولین چیزی که بازدیدکنندگان جدید میبینند، محتوای شماست. اگر پستها و استوریهای شما جذاب و مفید نباشند، ممکن است علاقهای به فالو کردن شما پیدا نکنند. اگر چیزی را واقعاً دوست ندارید یا از آن استفاده نکردهاید، بهتر است آن را شات نکنید.
اینکه کدام اینفلوئنسر در کدام بازه زمانی میتواند بهترین بازدهی را برای شما داشته باشد، همواره یک موضوع چالش برانگیز برای کسب و کارهاست. تمام نکاتی که در این مقاله میبینید، فقط گوشهای از آن چیزی است که میتواند باعث رشد پیج شما شود. در دوره جامع ادمینی دیدوگرام، همه چیزهایی که برای مدیریت حرفهای و رشد واقعی پیجتان نیاز دارید، قدمبهقدم آموزش دادهایم. امیدواریم 28 نکته و تمرین بالا برای تعامل بیشتر در اینستاگرام به شما کمک کرده باشد تا برنامه خود را به نحوی آماده کنید. ممکن است با این نکته موافق باشید و با دیگران مخالف باشید، اما امیدوارم بتوانید مناسب ترین روش ها را برای توسعه صفحه و برند اینستاگرام خود بیابید. به عنوان مثال، اکانت اینستاگرام خود را در فیس بوک با دادن یک تبلیغ در فیس بوک با لینک صفحه اینستاگرام خود تبلیغ کنید.
برندسازی و معرفی پیج به فالوورها
تصاویر با کیفیت و خلاقانه می توانند توجه کاربران را جلب کرده و آن ها را به تعامل با محتوای شما ترغیب کنند. همچنین استفاده از هشتگ های مرتبط و پرطرفدار می تواند به افزایش دیده شدن پست ها و جذب کاربران جدید کمک کند. تعداد هشتگهایی که در زیر پست قرار میدهید نیز تاثیر گستردهای در دیده شدن آن برای سایر مخاطبان دارد. اینستاگرام به کاربرانش اجازه میدهد حداکثر تا سی هشتگ را در زیر پستهای خود قرار دهند. اما نکته اینجاست که استفاده بیش از حد از هشتگ علاوه بر اینکه غیر حرفهای به نظر میرسد، باعث سردرگمی کاربران نیز میشود. به همین خاطر است که بیشتر برندهای مطرح برای افزایش میزان لایک پستهای خود، حدودا از ۱۰ هشتگ برای هر پست استفاده میکنند.
در سالهای اخیر استفاده از میمها با هدف جذب مخاطب و برقراری ارتباط با پستها و استوریها مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. شما میتوانید استفاده از این ترند داده محور را با بررسی اطلاعات آماری خود شروع کنید. نرخ تعامل در اینستاگرام نشان دهنده محبوبیت بالای پیج در میان فالوورها و همچنین اعتبار کسب و کار است. از طرف دیگر به دیده شدن پیج، برندسازی و افزایش فروش هم کمک بسیار زیادی خواهد کرد. این وبسایتها کمک زیادی به شما میکند تا نرخ تعامل پیج خود را پیدا کنید و برای افزایش تعامل اینستاگرام استراتژی درست و اصولی داشته باشید.
هر قدر هم تکنیکها را رعایت کنید و ترفندها را به کار ببرید، تا وقتی که محتوا برای مخاطب جالب و مرتبط نباشد، تعاملی نمیگیرید. این کار را برای هر پست انجام دهید تا بفهمید کدام استراتژیها در افزایش تعامل اینستاگرام برای شما موثر بوده است تا آن استراتژی را بیشتر انجام دهید. خلاصه، افزایش تعامل اینستاگرام با کمک ریلز به تسلط به ترندها و خلاقیت همزمان با توجه به هویت برند بستگی دارد. هنگام ساخت ریلز هم اینستاگرام برخی صداها و آهنگهای ترند را پیشنهاد میدهد که میتوانید از بین آنها انتخاب کنید.
اگر به دنبال افزایش فروش، بهینهسازی تعامل کاربران و کسب نتایج بهتر از استراتژیهای دیجیتال مارکتینگ خود هستید، این مقاله راهنمای جامعی برای شما خواهد بود. پاسخگو بودن شما این حس را به کاربران القا میکند که بهجای سروکار داشتن با یک پیج، با یک فرد ارتباط برقرار میکنند. همچنین پاسخ دادن به سوالها در کامنتها و پیام دایرکت به مخاطبان شما امکان میدهد تا خود را بخشی از کسبوکار شما بدانند و تعامل بیشتری با پیج شما برقرار کنند. راه دیگری که باعث افزایش تعامل پست و استوری شما در اینستاگرام میشود، استفاده از موسیقی های ترند و محبوب خصوصاً در ریلزها است. سادهترین روش درگیر کردن مخاطبان، استفاده از ابزار Question در استوری است.
این کامنت ها علاوه بر افزایش نرخ تعامل کاربر، باعث افزایش مخاطبان شما نیز می شود. برای محاسبه نرخ تعامل در اینستاگرام ابتدا تعداد تعامل های پست مورد نظر را محاسبه کنید برای این کار تعداد لایک ها و کامنت ها و سیو های آن پست را با هم جمع کنید ( این یعنی تعداد تعامل later ). نرخ تعامل و یا همان اینگیجمنت اینستاگرام، مجموع لایک ها و کامنت ها و همین طور فعالیت کاربران برای پست ها و محتواهای تولید شده می باشد. همانطور که از نام مشخص است برای بدست آوردن این نرخ تعامل باید از یک فرمول استفاده کنید تا بتوانید این مقدار را محاسبه کنید. پس از کمی فعالیت در پیج اینستاگرامی خود، میتوانید بازخوردهایی را که از کاربران دریافت میکنید، آنالیز کنید و بهترین نوع محتوا را از لحاظ قالب تشخیص دهید. یکی دیگر از راه های بیشتر کردن نرخ تعامل کاربران انتشار محتواهای سریالی است.
در پستهای اسلایدی میتوانید تا ۱۰ اسلاید، تصویر، متن یا ویدئو بگذارید. همین باعث میشود مخاطب بیشتر روی این پستها بماند و شانس بیشتری برای تعامل با آن وجود داشته باشد. اگر جملاتی بامزه، انگیزشی یا الهامبخش بنویسید، کاربران را تشویق میکنید آن را استوری کنند. توییتهای جالب و ترند توییتر هم خیلی زیاد در اینستاگرام دیده میشوند.
این کار باعث میشود بهترین زمان برای انتشار پست را متوجه شوید. استفاده از این روش در نهایت باعث افزایش اینگیجمنت ریت پستهای شما خواهد شد. این محدودیتها شاید در ابتدا کمی دست و پا گیر به نظر برسند، اما یکی از دلایل محبوبیت اینستاگرام میان کاربران همین کاهش تبلیغات مستقیم است. به همین دلیل، اینستاگرام بهترین پلتفرم برای بازاریابی و جذب مخاطبان در ایران محسوب میشود. بسیاری از کسبوکارها با تدوین یک استراتژی هوشمندانه، از همین امکانات محدود برای افزایش فروش و تعامل با مشتریان استفاده میکنند.
پاسخ دادن به کامنتها برای افزایش تعامل در اینستاگرام
مخاطبان همواره منتظر ادامه محتوا میمانند و تعامل خود را با پیج بیشتر میکنند تا ادامه مطالب را از دست ندهند. ایجاد یک تقویم محتوایی و انتشار محتوا بهصورت منظم بر بالا رفتن آمار تعامل حساب اینستاگرام شما اثر میگذارد. توجه داشته باشید که افزایش بازدید پست اینستاگرام با میزان مشاهده آن در ساعات اولیه انتشار مطلب ارتباط دارد. بههمین دلیل لازم است که محتوای خود را در ساعات پربازدید روز منتشر کنید. برای بسیاری از افراد برقرار کردن ارتباط با یک شخص یا گروهی از اشخاص نسبت به برقراری ارتباط با یک پیج اینستاگرامی آسانتر است. پنهان شدن گردانندگان یک اکانت اینستاگرام پشت نام پیج تجاری تاثیر مثبتی روی مخاطبان نخواهد داشت.
میتوانید در استوری به گوشهای از آن اشاره کنید و ساده و مختصر بگویید مخاطب انتظار چه چیزی را داشته باشد؛ مخصوصاً اگر این محصول یا خدمت درخواست مخاطبان بوده است. میتوانید محصولات را در روند تولید یا در انبار به مخاطب نشان دهید و دربارهٔ آن توضیح دهید. روی پروفایل خود در صفحهٔ اصلی اینستاگرام کلیک کنید تا استوری جدیدی باز شود، یک عکس یا ویدیو را انتخاب کنید و صفحه را بالا بکشید.
این هزینه میتواند بر اساس کلیک (PPC)، نمایش یا حتی اقدامات خاص مانند خرید یا تکمیل فرم، پرداخت شود. تبلیغات پولی هم بهصورت آنلاین (مانند تبلیغات در گوگل و اینستاگرام) و هم آفلاین (مانند بیلبوردها و تلویزیون) انجام میشود. با این حال، در دنیای امروز، تبلیغات دیجیتال به دلیل کارایی بیشتر، محبوبیت بالاتری پیدا کرده است. یکی از مهمترین بخشهای شات کردن در اینستاگرام، تگ کردن صفحه مورد نظر است. بدون تگ کردن، مخاطبان نمیتوانند بهراحتی به صفحه معرفیشده دسترسی پیدا کنند. پس حتماً نام کاربری صفحه را با @ در پست یا استوری خود تگ کنید.
{مهارتها و صلاحیتهای مورد نیاز یک مدیر مارکتینگ در ایران
|}- ایجاد یک هشتگ منحصر به فرد فقط برای برند شما نیز راهی عالی برای جذب تعامل است. {
- در حقیقت، مزیت استفاده از ارتباط مستقیم با مشتریان، تبدیل آنها به مشتریان وفادار کسبوکار شماست. |}{
- هشتگهای منحصر به فرد نیز می تواند راهی باشد که دیگران برند شما و محبوبیت آن را ببینند. |}
- در این صورت هم نرخ تعامل پیج اینستاگرام شما افزایش خواهد یافت و هم برخی از کاربران برندهی جوایز خواهند شد.
- از مهم ترین راه های افزایش نرخ تعامل اینستاگرام انتشار محتوا به صورت منظم است. {
- مدت زمان ماندن مخاطبان در یک صفحه اینستاگرام جزو آن دسته از عواملی است که برای سنجش عملکرد یک حساب کاربری توسط کارشناسان مورد بررسی قرار میگیرد. |}
در نتیجه، بیشتر با شما ارتباط خواهند داشت و نرخ تعامل پیج اینستاگرام شما افزایش خواهد یافت. هرچه کپشن طولانیتر باشد، مخاطبین بیشتر با محتوای پیج شما آشنا خواهند شد. همین عامل، باعث افزایش نرخ تعامل در پیج اینستاگرامی شما میشود. همکاری کردن با اینفلوئنسرها و افراد محبوب و شناختهشده در این پلتفرم بهمنظور تبلیغ پیج، از دیگر روشهایی است که به بالا رفتن آمار تعامل اینستاگرام منجر میشود.
دریابید که کدام هشتگ ها در اینستاگرام پرطرفدار هستند و در صنعت شما پرطرفدار هستند و دریابید که رقبای شما از چه هشتگ هایی استفاده می کنند. ایجاد یک هشتگ منحصر به فرد فقط برای برند شما نیز راهی عالی برای جذب تعامل است. وقتی در یک ساعت اول پست، تعامل زیادی برای پست خود داشته باشید، الگوریتم اینستاگرام متوجه خواهد شد که پست ممکن است برای بسیاری از دنبال کنندگان شما جالب باشد. بنابراین پست در بسیاری از فیدهای ردیابی شما بالاتر ظاهر می شود. یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی امروزی که لازم به ذکر است اینستاگرام است.
وقتی تمام شد، به یاد داشته باشید که نتایج را در تمام شبکه های اجتماعی خود ارسال کنید. نکته مهمی که کسبوکارها باید انجام دهند این است که افراد مناسب را برای تصویری که برند در نظر دارد به جای یک سلبریتی صرف انتخاب کنند. این به کاربران جدید کمک میکند شما را پیدا کنند و با شما درگیر شوند. میتوانید از فیلترهای واقعیت افزوده در استوریها استفاده کنید و همچنین میمها و فایلهای GIF را به فید اضافه کنید. در واقع، هرچه پستهای شما عجیبتر و جالبتر باشند، نرخ مشارکت بیشتر است.
برای مثال میتوانید محتوای فان یا حتی خبرهای فوری را در پیج خود منتشر کنید. همچنین میتوانید محتواهایی را که همیشه میتوانند مورد بحث و گفتگو قرار گیرند، در پیج خود قرار دهید. افزایش تعامل در پست و استوری اینستاگرام برای برندسازی (Branding)، افزایش فروش و اعتماد سازی بیشتر مخاطبان به شما کمک خواهد کرد.
با این حال، طبیعی ترین چیزها آنهایی هستند که بیشترین کاریزما را دارند. بسته به اهداف برند شما، پست های واقعی و معتبر بدون فیلتر نیز می توانند برای دنبال کنندگان شما جذاب باشند. در حال حاضر برندهای معروفی مانند آدیداس، نایک و … همیشه افراد مشهور، ورزشکاران و اینفلوئنسرهای نماینده برندهای خود را برای تبلیغ محصولات و ارزش های خود تگ می کنند. افرادی که به آن شخص علاقه مند هستند نیز احتمالاً متوجه پست شما خواهند شد. از آنجا، شما توجه و دنبال کنندگان بیشتری را برای پست های خود جلب خواهید کرد.
بیش از 30 درصد از پربازدیدترین استوری ها در اینستاگرام مربوط به مشاغل هستند. با تعامل با کاربران در پلتفرم، شانس دیده شدن خود را نیز افزایش خواهید داد. هرچه بیشتر شرکت کنید، حساب کاربری شما بیشتر دیده می شود، و تعامل بیشتری از بازدیدکنندگان به نمایه خود دریافت می کنید. تگ کردن حساب های دیگر در پست های خود می تواند به شما در دریافت آن کمک کند. وقتی سایر کاربران اینستاگرام را تگ می کنید، احتمال اینکه یک شخص پست شما را دنبال کند افزایش می یابد. چند درصد از افرادی که پست شما را می بینند با آن درگیر می شوند؟ چند راه مختلف برای رسیدن به این عدد وجود دارد.
در دنیایی که حدود ۲۷ درصد از خریدهای مردم از طریق اینترنت انجام میشود (Tidio)، چشمپوشی از تبلیغات پولی یعنی از دست دادن مشتریان بالقوه! از آنجایی که هر دو استراتژی، اهداف متفاوتی دارند، نمیتوان گفت که کدام یک برتر از دیگری است. شما میتوانید بهجای انتخاب یکی از این روشها با ترکیب هر ۲ استراتژی با هم، از مزیتهای بیشتری هم بهرهمند شوید.
اینستاگرام دارای قدرت تاثیر گذاری بسیار زیادی نسبت به شبکه های دیگر است . تمام تلاش شما در اینستاگرام , برای انتقال یک پیام و در نهایت تاثیر گذاری روی افراد است . نرخ تعامل اینستاگرام یک پارامتر بسیار مهم است؛ زیرا میتواند تعیین کند که میزان تاثیرگذاری پیج شما بر روی کاربران دیگر تا چه اندازه است. در واقع تعامل یک عامل کلیدی در شبکه های اجتماعی است که نیاز هست آن را دنبال کنید.هنگام فعالیتهای بازاریابی در شبکههای اجتماعی، فراموش نکنید که شبکه ی اجتماعی به معنای اجتماعی بودن است. تعامل در واقع به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید روابط معناداری را در شبکه های اجتماعی با مشتریان فعلی و بالقوه خود برقرار کنید.
استیکرهای پرسش، نظرسنجی ، شمارش معکوس و ایموجی هرکدام به شکلی از مخاطب واکنش میگیرند. باید با زیرکی و خلاقیت از آنها در استوریهای روزانهٔ خود استفاده کنید. میتوانید یک جواب خودکار برای همهٔ دایرکتهای دریافتی بفرستید که از آنها تشکر کند و بخواهد تا پاسخدادن ادمین صبر کنند. محتواهای محبوب بعدی، تصویرنوشتههایی هستند که حاوی سخن بزرگان، نقلقول، جملات جالب و توییت هستند. به همین شکل میتوانید بفهمید کدام صداها و ویدیوها ترند هستند و بازدید بالایی میآورند. اگر روشهای این مقاله را به کار بگیرید، مطمئن باشید شاهد رشد آمار پیج خود خواهید بود.
سعی کنید از نرم افزارهای طراحی برای خلق محتوای خاص و جذاب استفاده کنید. همینطور میتوانید از فیلترهای مختلف اینستاگرام نیز استفاده کنید. این ابزار میتوانید به شما در طراحی لندینگ پیج (صفحه فرود) کمک بسیار زیادی کند. خب یکی از مهم ترین پارامترها بدون شک تعداد دنبال کنندگان است، اما مهم ترین پارامتر نیست. بعد میتوانید در مناسبتهای خاص با لوگو بازی کنید؛ مثلاً در عید نوروز سبزه به لوگو اضافه کنید یا کارهایی که با هویت برندتان همخوانی دارد. میتوانید با استفاده از دایرکت هوشمند اینستاگرام یک پاسخ خودکار برای همهٔ دایرکتهای دریافتی بفرستید که از آنها تشکر کند و بخواهد تا پاسخدادن ادمین صبر کنند.
این به شما کمک می کند امکان دسترسی افراد به نمایه شما و لایک کردن آخرین پست شما را افزایش دهید. یک کپشن خوب زمینه عکس شما را جذاب تر می کند، شخصیت شما را نشان می دهد و مخاطب را جذب می کند. باور کنید، نمیخواهید پستتان زیادهروی باشد و وقتی صحبت از اینستاگرام میشود، فیلترهای زیادی داشته باشد. تعداد افرادی که به این روند پاسخ می دهند و به آن اهمیت می دهند، اعداد قابل توجهی برای کسب و کار شما خواهد بود.
دقت داشته باشید که باید محتوای مستمر و باکیفیت داشته باشید تا مخاطبین را جذب کرده و درنهایت تعامل مخاطبین را با پیج خود افزایش دهید. اینستاگرام به یکی از مهمترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است. با افزایش رقابت در این پلتفرم، کسبوکارها به دنبال راههایی هستند که تعامل خود را با کاربران افزایش دهند. اما چگونه میتوانیم نرخ تعامل یا Engagement Rate خود را بالا ببریم؟ در این مقاله به بررسی روشهای افزایش تعامل در اینستاگرام میپردازیم. یکی دیگر از راه های افزایش نرخ تعامل اینستاگرام، فعالیت در بخش استوری است.
با اجرای این استراتژیها میتوانید فالوورهای خود رابیشتر درگیر کرده، به آنها انگیزه دهید تا با محتوای شما تعامل داشته باشند و درنهایت به اهداف خود در اینستاگرام دست پیدا کنید. همکاری با یک میکرو اینفلوئنسر از دو جهت برای یک کسب و کار خوب است. اول اینکه این افراد در مقایسه با اینفلوئنسرهای شناخته شده، ارزانتر هستند.
شبکههای اجتماعی پیشنهادی جهت اشتراکگذاری پستهای اینستاگرام شامل توئیتر، فیسبوک و یوتیوب هستند. با این کار افراد بیشتری پیج شما را میبینند و در نهایت منجر به افزایش تعامل اینستاگرام و فالوورهایتان میشود. اگر به دنبال یک راه عالی و موثر برای بالا بردن نرخ تعامل اینستاگرام هستید، حتماً از لایو و استوری استفاده کنید. در این صورت مخاطبان تعامل خوبی با پیج شما برقرار میکنند و میتوانید بهترین نتیجه را در بحث بالا بردن نرخ تعامل اینستاگرام بگیرید. الگوریتمهای اینستاگرام فاکتورهای مختلفی را برای رتبه بندی و نمایش محتوای پیجها به کاربران بررسی میکنند. از مهمترین فاکتورها میتوان به نرخ تعامل اشاره کرد که نقش مهمی در دیده شدن پیج دارد.
مزیت بزرگ دیگری که کسب و کار در شبکه های اجتماعی دارد، شرایط ارتباط مستقیم با مشتری است. در این صورت شما میتوانید از نیازهای واقعی مشتریان شناخت پیدا کنید، نظرات واقعی آنها در مورد محصولات خود را بدانید و برای بالا بردن کیفیت کالای خود تلاش نمایید. استفاده از تمام ویژگی های اینستاگرام مانند Story و Live به شما امکان می دهد تا پیروان خود را در فعالیت های صفحه خود درگیر کنید و میزان تعامل (engagement) اینستاگرام خود را افزایش دهید. پس برای افزایش تعامل، استفاده درست از استوری و امکانات آن را به خاطر بسپارید. یکی از بهترین کامنت هایی که میتوانید بگیرید آنهایی هستند که فردی، دوست خود را در آن کامنت منشن کرده باشد.
از هشتگها، Google Alerts و پلتفرمهای مدیریت رسانههای اجتماعی برای پیگیری عملکرد مسابقه خود استفاده کنید. این نام در زیر عکس نمایه شما ظاهر می شود، بنابراین خود را منحصر به فرد و چشمگیر پیدا کنید. یک نکته برای شما این است که صنعت خود یا کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود را در نام وارد کنید تا بیشترین استفاده را از جستجوی اینستاگرام ببرید. اخیراً، آمار اینستاگرام نشان میدهد که محبوبترین محتوای ویدیویی این پلتفرم جامعه شامل راهنماهای نحوه انجام و پس از آن ویدیوهای پشت صحنه، مصاحبهها و اخبار است. علاوه بر این، شما همچنین می توانید ویدیوهای آپلود شده خود را در پلتفرم های دیگری مانند یوتیوب ارسال کنید.
همچنین نمی توانید تعداد فالوورهای اینستاگرام خود را از ابتدا ارزیابی کنید. یک ویژگی مفید از اینستاگرام وجود دارد که به مخاطبان شما اجازه می دهد محتوای شما را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارند. این به شما کمک می کند تا بدون نیاز به تلاش زیاد به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید. تأثیر هشتگ ها کمک به کاربران برای یافتن محتوای شما است زیرا پست های دارای هشتگ در بخش «تگ» جستجو و کاوش اینستاگرام ظاهر می شوند.
اگر میخواهید صفحهای را شات کنید، حتماً از تصاویر یا ویدئوهای باکیفیت و مرتبط استفاده کنید. حتی میتوانید از یک اسکرینشات ساده اما زیبا برای شات استوری استفاده کنید. تحقیقات نشان میدهد که پستهای اینستاگرام با کپشن جذابتر هستند و کاربران را تشویق میکنند تا زمان بیشتری را برای مشاهده پستهای خود صرف کنند. این یک مزیت با الگوریتم فعلی در نظر گرفته میشود، زیرا محتوایی را که تعامل زیادی دارد، در اولویت قرار میدهد. نرخ تعامل بر اساس لایک های موجود در عکس هایی که پست می کنید محاسبه نمی شود. Am Mosseri - مدیر عامل اینستاگرام گفت پنهان کردن تعداد لایک ها بهترین کار برای ایمن نگه داشتن پلتفرم است.
بهترین روش تبلیغات در اینستاگرام